Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 跑步啫,你估賽馬咩?

話說前幾日係某跑步谷見到,有人唔洗1粒鐘跑完 10K 然後話自己慢腳問人係未跑得慢,引來其他跑友不滿。呢個世界總係有人跑得快過你,又有人跑得慢過自己,咁代表咩呢?

其實無意思架。有人話自己 10k 47mins 都唔夠快,咁唔通我因為個個都跑得快過自己就唔跑步? 跑步呢樣野,明明就係一個人嘅事,就算比賽都唔會因為你一個人屎波就會輸,又或者你擁有神一樣嘅隊友就會贏。跑步,隻腳係你自己,你自己可以控制自己嘅能力,唔需要同其他人鬥快鬥勁。每個人心入面都有一個屬於自己嘅目標。PB 也好玩大斜路又好,今次做唔到,搵出自己不足之處,針對自己不足個方面努力練習,先係至勝之道。

跑步從來都由自己隻腳踏出第一步開始,聽聞有部分全馬嘅會睇少玩半馬嘅,又有半馬會取笑玩10k。跑步唔係一開始就已經係42公里,每個人都經歷過自己3K,5K、10K咁走上去,經歷過幾多 PW、跑唔郁、腳痛胃痛橫膈膜痛……如果取笑人地,其實同時你都取笑緊過去嘅自己。跑步,練到嘅唔單係自己嘅耐性,點樣挑戰自己,更加係一種修行,面對人與路嗰種謙卑嘅心。有人向自己請教,未當經驗分享一下,如果對方試過唔得,未大家一齊再研究下,總好過收收埋埋又要同人較量又要笑人地丫。

呢個世界,人外有人,路外有路,斜仲更斜,天外有天。做好自己,唔好得把口話人地快過自己,坐係到又唔郁,最緊要係對自己有信心,行動著起對跑鞋先係實際。跑步唔洗同人比較,要比較嘅係昨日嘅自己。正所謂,要嬴人,先要贏自己。

講到尾,Personal Break,就緊「逼」自己啦,唔通「逼」其他人咩。

其實,我都係想簡簡單單跑個步啫,你估依家賽馬次次都同人鬥?


更多:
Fitz Facebook專頁
愈跑愈孤獨
紐約馬拉松名人榜
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。