Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 第六個必追或(even better)娶港 跑女的理由

第六個必追或(even better)娶港 跑女的理由當大家認為港 跑女是接近完美時, 我要跟大家作一個溫馨提示, 亦即是第六個理由。港 跑女仍有港女DNA, 而因為跑步令其腦筋更靈活, 記性更好, 轉數更快, 她們的吋嘴已成為最大殺傷力武器。

她們會challenge唔makes sense 的柒人和柒事。她們吋人同鬧窒人的級數當然不是MK level 個種。有時嚟得好快, 男生要過幾秒才懂得反應, 就是這幾秒時差, 皮已收。仲有, 她們不會囉囉嗦嗦, 一句就要KO你。

我的經驗多的是, 有一次在運毒場show我隻Garmin 620, 講到可以提供VO2 max estimate、預估競賽完賽時間同計算recovery time,加配心跳帶,更可以提供cadence, ground contact time 同埋vertical oscillation數據資料。之前, 我已經買過NB, Adidas,和Suunto.

在旁的一位索師姐好cool咁話, 『你咁懶練習, 帶咩錶都無用啦!』大家當堂靜哂, 無人夠膽出聲, 因為知道唔會有好下場。坦白講, 我當時真係有啲啲鍾意佢。

港 跑女就是樣靚身材正, 同時把口極吋。話須說回來, 好多時, 吋你都是不想你柒出國際, 是出於善意。問題是你會否讓她令自己成為更好嘅人。

本文原載於Facebook群組長跑長友,已獲作者授權轉載

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
第五個必追或(even better)娶港 跑女的理由
第四個必追或(even better)娶港 跑女的理由
第三個必追或(even better)娶港 跑女的理由
第二個必追或(even better)娶港 跑女的理由
十個必追或(even better)娶港 跑女的理由 (一)
Yiu Kwong Chan@Fitz.hk
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。